عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ارزش زن

جمله اي زيبا از کنفسيوس

و خدا زن را در پهلوي چپ مرد آفريد

نه از سر او تا فرمانرواي او باشد

نه از پاي او تا لگد کوب اميال او گردد

بلکه از پهلوي او تا برابر او باشد

و از زير بازوي او تا مورد حمايت او باشد

و از نزديکترين نقطه به قلب او

تا معشوق و محبوب او باشد



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت14:47---4 فروردين 1391
سلام.خوبی؟؟طبق قولی که داده بودم وبمو ساختم وبهت سرزدم.اینم آدرس وبم
http://tanhayebikas91.blogfa.com/


میلاد
ساعت12:19---27 اسفند 1390
سلام دوست خوبم..بخدا بی وفا نیستم...من بیچاره از وقتی که از دانشگاه اومدم خونه مدام با بدشانسی روبهرو شدم... راستیتش دو روز اول سرما خوردگی شدید خوردم و از تختم جم نمیتونستم بخورم و حالا 3روزه که دچار مسمومیت غذایی شدم..واقعا تن سالم بزرگترین نعمتی هستش که خدا به انسان داده..امروز بعد یه هفته کمی حالم بهتر شده..تازه وقت نکردم برم اینترنت پرسرعت بگیرم ..سرعت اینترنت منم پایینه
ولی با این حال سال نو رو به شما دوست خوب و خونگرم اصفهانی ام تبریگ میگم..واسه منم دعا کن تا سال تحویل حالم خوب شه..ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 23 | |